Ooops

Det var visst min tur att hämta grabben hos hans polare. Eftersom han cyklade dit efter skolan var bilen inte ett alternativ. Därför snörade jag på mig skorna, drog igång skönheten och kollade formen med en mycket lätt joggingtur.

Tyvärr kändes knäna rejält under de första minuterna. När jag blivit lite varmare avtog ontet men det var där och lurade hela tiden. Formen var det inget större fel på. Det kändes lätt nästan hela tiden.





En lekpark jag passerade. Ser ut som en damm, men se det är det inte. Ring tidningarna, nu är vårfloden här!!

Det var lite tungt när det började regna småspik, det stack och gjorde ont i ögonen kan jag tala om.



Jag var glad ändå. Glad, och lite suddig..

Nike-jackan från BBC höll mig torr fastän det regnade småspik. Snygg var den också. Jag spexade till det lite med den gula BBC-tröjan under. Kändes som en bra revolt mot vädret som bjöds. (På bilden hos sparkibaken är det för övrigt jag som står längst fram i rosa tröja på bilden längst ner till höger).

Ha nu en bra kväll. Det ska jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0