Nya arbetsuppgifter

Idag blev det officiellt att jag ska få nya arbetsuppgifter. Det känns riktigt roligt. Det ska bli kul att få nya saker att göra just för utmaningens skull, jag ser verkligen fram emot att utvecklas och att lära mig något nytt. Dessutom har jag hört att "snacket i byggnaden" är att många tror att jag kommer att göra ett bra jobb, och det är ju bara så roligt att höra! Men eftersom jag är jag blir jag ju nervös också, tänk om jag inte gör ett bra jobb?

Innerst inne vet jag att det kommer att gå jättebra och att jag kommer göra mitt allra bästa. Det jag behöver lära mig mest är att man kan inte göra alla nöjda jämt, det går bara inte. Men man kan ju försöka så gott man kan..

Trivs du med det du fyller dina dagar med?

Kvällen har varit bra. Det blev ingen löpning idag dock, jag fegade ur eftersom det var så kallt och blött och snö ute. Jag vet, inte bra, men det får bli så den här gången. Jag tar nya tag i morgon.

I morgon ska jag förövrigt åka och köpa ett gäng flyttkartonger, det börjar bli dags att packa nu!!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Spännande med nya uppgifter :) Vad för uppgifter kommer du att börja ha hand om?



Mina dagar ser väldigt olika ut eftersom jag pluggar och flänger omkring och jobbar på olika ställen. Oftast tycker jag att det är roligt och variationsrikt, men det ska faktiskt bli skönt med lite rutiner på sommaren när man bara håller på med en grej åt gången och jobbar mestadels på samma ställe :)

2010-04-22 @ 09:57:05
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0