Inte helt fel

Dagen har spenderats på SF, närmare bestämt med Alice i underlandet. Det var jag, grabben och hans kompis. Sen åkte jag och älsklingen till Elgiganten och hämtade hem spishäll, ugn, spiskåpa, tvättmaskin och torktumlare för att sedan släpade upp det i lägenheten (en tvättmaskin väger 75 kg, kanske skulle regga det som styrketräning?). Efter det åkte vi hem och åt tacos. Nu sitter vi vid varsin dator och slösurfar medan grabben och hans polare kollar på film. En helt okej dag med andra ord.

I morgon har jag andra planer, jag ska:
- handla
- springa långpass
- jobba

Men först ska jag surfa en stund till och sen ska jag lördagsmysa med älsklingen.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Räknas helt klart som styrketräning ;)



Låter som en härlig söndag du har framför dig! Är oxå träningssugen nu efter att det har fått prioriteras bort i ett par dagar... får se vad det blir för pass imorgon!



2010-04-10 @ 23:53:44
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0