Igår

Igår var en märklig dag. Jag kände mig rätt slutkörd när jag vaknade så jag åkte ut till päronen lite tidigare än planerat, kusinerna från Motala är på besök och det var bestämt att jag skulle dit på kvällen och hälsa på, men nu åkte jag dit till lunch istället.

Mamma, jag och hunden tog en promenad på 6 km och 70 minuter och det var superskönt. Vädret var okej och det var trevligt att umgås med mamma och få vara i skogen och insupa lugnet.

När vi kom tillbaka hem fick jag ont i magen så jag la mig och vilade och jag slocknade som ett ljus. Kusinerna väckte mig och så umgicks vi en stund. Vid sextiden tittade solen fram igen och det var ett underbart vårväder ute så jag bestämde mig för att springa i alla fall. Understället hade jag kunnat lämna hemma insåg jag efter en stund. Det blev 14 min uppvärmning, fartlek 1+2+3+2+1 min och nedjogg 7 minuter och vilket gav totalt 6 km på 35 minuter.

Det kändes i benen kan jag lova men jag gick inte en enda gång och det är jag mycket stolt över!

Efter löpningen kom magontet tillbaka och tog med sig lite ryggont också. Så jag åt en snabb middag med familjen och sen åkte jag hem och gick och la mig.

Idag ska vi uträtta ärenden en masse och sen ska vi till svärmor på påskmiddag.

Glad påsk allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0