Vecka 9

Nu är jag inne på min nionde träningsvecka och det känns fortfarande bra. Jag längtar efter träningen mest hela tiden och trots att jag tränade igår så känns det som att det var länge sen. En skön känsla.

Jag har gjort mitt bästa för att förhindra förkylningen som verkar ligga på lur från att bryta ut. Det går väl bra, men idag har jag känt mig lite raspig i halsen. Helgens träning blir därför ett yogapass på lördag förmiddag eller så vilar jag hela helgen. Eller ja, några promenader kommer jag naturligtvis klämma in, men utöver det så tror jag det kan vara bra att vila lite. Jag har ju redan tränat två gånger den här veckan så målet är ju faktiskt uppnått.

Annars ska jag gå på bio på lördag. Tänkte ta med mig grabben och se den där G-Force som har premiär i morgon. Det ska bli roligt, det är inte så ofta vi gör roliga saker bara jag och han.

Jag slutar jobba om 30 minuter men jag får inte åka hem, nej jag ska vara med på styrelsemöte i min gamla bostadsrättsförening. Jag flyttade i maj och i ett svagt ögonblick erbjöd jag mig att sitta kvar som sekreterare året ut. Känns ju sådär efter den veckan jag har haft. Men det är bara att bita ihop. Det är inte många möten kvar nu..

Och i morgon är det fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0