Bryt ihop och kom igen

Dagen började bra. Jag tittade på Biggest loser och åt frukost i sängen, som igår. Sen gav jag mig ut på en kortare promenad, ca 30 minuter var jag ute. Det var skönt väder, det märks att det är höst nu och I love it. När jag kom hem duschade jag och surfade lite och sen åkte jag och handlade lunch och när jag kom hem bröt jag ihop fullständigt. Jag vet inte riktigt varför, jag var bara så trött och ledsen att jag inte kunde hålla tårarna borta. Älsklingen gjorde sitt allra bästa för att trösta mig, och han lyckades väldigt bra, men det är ju tveklöst rätt så frustrerande när ingen av oss vet vad som orsakade utbrottet. Min teori är att det är mycket nu och att det behövde rensas ur en del. Någon annan anledning kan jag faktiskt inte komma på.

Jag mår bra nu men jag är så fruktansvärt trött. Ska se om jag kanske kan komma ifrån jobbet lite tidigare så att jag kan åka hem och lägga mig. Det skulle ju verkligen inte vara fel.

Hoppas ni har haft en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0