Dagsstatus

Ja, vad ska man säga? Jag har uppenbarligen inte mycket att säga när jag inte tränar. Själva idéen med bloggen var ju att det skulle vara en träningsblogg och i brist på träning råder det brist på inspiration till inlägg också.
 

Hur som helst så är pencillinkuren avslutad nu. Jag mår mycket bättre än jag gjorde innan jag började äta knarket, men jag känner mig fortfarande inte helt frisk. På grund av det vågar jag faktiskt inte dra igång med träningen heller. Jag har promenerat en del den senaste veckan men inte i närheten av vad jag skulle behöva. Jag funderar på att boka tid hos en öron-näsa-hals-doktor och se vad dom har att säga. Halsontet vill ju inte ge med sig. 


Jag är så less på att vara sjuk. Det är en återkommande företeelse för mig, jag kommer igång med träningen och mår hur bra som helst och sen blir jag förkyld och måste vila. I dagsläget är jag väldigt sugen på att komma igång igen och jag tänker ta nya tag så fort jag är frisk, men jag blir bara så trött på att ha det på det här sättet. Det suger, för att vara helt ärlig. Inte vet jag hur jag ska råda bot på det heller, blir jag sjuk så blir jag ju sjuk. Men jag tycker inte om det. Inte ett ögonblick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0