Äntligen fredag!!

Orkade inte tänka ut en mer orginell rubrik. :)

Än så länge står det alltså 6-0 till mig i sockermatchen. Jag är bra sugen på godis just nu, men jag har bestämt mig för att det blir inget sånt. Eftersom jag är ensam hemma ikväll tänker jag lyxa till det med något gott till middag, ett glas rött och fruktsallad med vaniljyoghurt till efterrätt. Det är minsann inte fy skam det heller!

 

Annars är det lite tungt på jobbet just nu. Inte speciellt mycket att göra men det är andra saker som stör. Jag gillar inte det, eftersom jag tycker om mitt jobb vill jag bara koncentrera mig på det och på att göra ett så bra jobb som möjligt. Negativa distraktioner slipper jag helst, men det verkar inte som att detta kommer att gå över av sig självt, tyvärr. Ja ja, jag får väl fundera ett tag på vad nästa steg blir. Vi får se helt enkelt.

 

Hm, man kanske skulle hyra en film ikväll? Eller går det nått bra på tv? Sådana bekymmer jag har. Det är faktiskt inte speciellt synd om mig.

 

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0