Ofattbart

Det är ofattbart skönt att få träna igen. Nu har jag tränat två gånger den här veckan och jag känner redan hur det påverkar humöret på ett positivt sätt. I love it! En annan sak som påverkar humöret positivt är att ett problem som jag dragits med på jobbet i tisdags och igår är löst och det är som en stor tyngd lyfts från mina axlar. Stegen är mycket lättare idag än de var igår.

 

I morgon ska jag på ett pass på Friskis med mamma, moster och syrran och det ska också bli hur kul som helst. Efter passet ska vi ut och äta och sen gå på show på Musikens hus. Det ser jag fram emot.

 

På lördag är vi bortbjudna till älsklingens vänner och på söndag ska jag träna och sen jobba. Jag ser fram emot den här helgen, jag har en känsla av att det kommer bli en mycket trevlig helg med god mat, gott sällskap och mycket träning. Bättre än så blir det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0