Gillar, gillar inte

Miss Agda har postat en utmaning på sin blogg och alla som kände sig manade fick anta den. Jag valde att göra det eftersom utmaningen går ut på att göra en lista över saker man gillar och inte gillar. Så, here it goes:

Gillar:
Att kramas
Att vara frisk
Att träna riktigt hårt och känna att jag orkar det
Att umgås med bra vänner
Att det snart är jul
Hösten
Riktigt bra musik
Att skratta
Att jag har så mycket att vara tacksam för

Gillar inte:
Bråk och osämja
Att känna mig orättvist behandlad
Regn
Oordning
När min lugg blir för lång


Jag gör som Miss Agda och utmanar alla som vill bli utmanade!

Nu ska jag diska och sen ska jag iväg och träffa en kakelkille om ett badrum. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Miss Agda

Kul att du ville haka på ;)

2009-11-25 @ 20:44:30
URL: http://www.missagda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0