Step igen

Igår var jag på Step1 med mamma och syrran. Det var samma tjej och samma rutin som förra gången och det var både jobbigare och lättare. Stegen gick ju fortare att snappa upp eftersom vi redan gjort dem en gång men det var jobbigare för flåset den här gången. Det är möjligt att det kändes jobbigare just för att jag kunde hålla igång mer kontinuerligt eftersom jag kände igen stegen. Hur som helst var det jätteroligt.

 

Något som inte är så roligt är att jag känner mig ganska stel i ryggen idag. Det känns faktiskt inte alls roligt. Jag tror att det beror på att jag behöver öva upp rygg- och magmuskler så att jag kan hålla upp överkroppen bättre när jag tränar saker som Step. Jag känner av att jag får lite dålig hållning när jag blir trött. Det finns ett yogapass på Friskis 20.30 ikväll som jag funderar att gå på, jag tror jag skulle må bra av att sträcka ut kroppen. Och jag är ledig från jobbet i morgon så jag behöver inte tänka på att gå upp aptidigt. Ja, ska fundera lite till på det men så blir det nog. Om jag orkar.

 

Nej, nu ska jag fortsätta med mitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0