Onsdag

Idag blev det ett medelpass på Väderkvarn alldeles ensam. Eller, helt ensam var jag ju inte eftersom det var massor med folk där, men jag fick inte med mig någon jag känner. Inte för att det gjorde så mycket, när jag väl kom dit var det rätt skönt att inte behöva tänka på något annat än mig själv och de rörelser som skulle utföras.

Just nu städar jag. Om en stund ska vi ut till mamma igen och äta "lilla" nyårsmiddagen. Kusinerna från Motala är och hälsar på och det vill man ju inte missa.

I morgon ska jag till frissan kl 11, blir väl kvar där större delen av dagen. Jag kommer vara så fin i håret! På kvällen ska vi till mina vänner i Enköping och fira in det nya året. Det ser jag fram emot, jag är övertygad om att det kommer bli supertrevligt.

Nu ska jag göra ett krafttag och avsluta disken.

Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0