Helgen som gått

Jag har verkligen haft en underbar helg. Den har varit fylld av vin, god mat, goda vänner, skratt och musik samt en hel del välbehövd egentid. Idag har jag även fått till ett träningspass på löpbandet så jag måste säga att jag mår som en prinsessa för tillfället.

 

Träningspasset bestod av 35 minuter löpband uppdelat i 4 stycken 5-minutersintervaller med 2 minuters gång mellan. Ett av mina standardpass med andra ord. Det var mer skönt än jobbigt och det var precis vad jag behövde idag för jag måste erkänna att även fast jag haft en underbar helg så är jag lite sliten idag. Att få mysjogga lite framför Desperate Housewives var precis vad jag behövde för att vakna till igen.

 

I morgon är det dags för ett step-pass till och jag har längtat hela veckan! Hade jag inte varit bakis igår hade jag lätt gått på klockan 11-passet på Väderkvarn, men nu passade ju inte det riktigt. Oavsett så ska det bli superkul att få gå på step igen och jag ser verkligen fram emot det.

 

Annars rullar det på. Jag jobbar och försöker jaga hantverkare för att komma någon vart med renoverandet. Det går väl sådär, men det står i alla fall inte helt still och det är jag enormt tacksam över. Älsklingen har jobbat hela helgen så vi har inte träffats alls och det har faktiskt varit skönt att få vara ensam. Förstå mig rätt, jag älskar honom över allt annat i världen, men vi bor tre personer i en 2a så det blir lite påfrestande ibland. Därför är jag väldigt glad över att ha fått sakna honom hela helgen.

 

Nej, nu får det vara nog för den här gången. Hoppas ni haft en lika härlig helg som jag har haft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0