Att vilja mer än man hinner

Igår var jag och moster på Step1 på Väderkvarn. Det var första gången med den ordinarie instruktören för min del och jag måste säga att svårighetsgraden kändes aningens bättre den här gången. Men jag är rätt usel på att vifta med armarna samtidigt som jag gör stegkombinationer men det kan jag bjuda på. Däremot blir jag förbannad när jag precis nästan greppat en stegkombination och instruktören slänger in en extra snurr eller ett hopp till. Så jag stod och svor en del för mig själv. De sista varven satt det dock hyfsat bra. Jag fick upp pulsen ordentligt i alla fall och det var mycket roligt.

 

Nu sitter jag och försöker lista ut hur jag ska få till resten av veckans träning. Jag skulle vilja träna i morgon, men då ska jag träffa en vän så det går inte. På torsdag jobbar jag sent och så behöver jag städa som en idiot när jag kommer hem eftersom jag får besök på fredag. På fredag ska jag faktiskt träna efter jobbet och sen hämta med mig min vän efter träningen så det funkar utmärkt. På lördag kommer jag inte orka träna eftersom vi ska dricka vin på fredag.. På söndag ska jag med mamma till Kungsbyn utanför Enköping och köpa julmat, har jag tur hinner jag med ett pass på eftermiddagen men det känns lite osäkert. Två pass den här veckan är ju inte alls fy skam, men jag skulle ju så gärna vilja träna i morgon också. Aja, vi får se om jag kanske hinner klämma in ett pass på torsdag innan jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0