Pulsklocka

Jag har införskaffat mig en pulsklocka. Jag bestämde mig för att köpa en billig variant, eftersom jag aldrig nyttjat en pulsklocka i min träning förut, för att se och det är något jag tycker fungerar för mig. Det ska bli riktigt spännande att provspringa den!

Den här veckan blir det förmodligen ingen mer träning, vi åker bort idag och kommer hem i morgon och då är det en massa som ska fixas. Men jag har tränat 2 gånger den här veckan, så jag kan ju faktiskt känna mig nöjd ändå eftersom målet är uppnått. På måndag har jag bokat in mig på styrkepass på gymmet igen och det ser jag verkligen fram emot. Sen så vill jag klämma in 2 pass löpning på det så det är målsättningen för nästa vecka.

Nu ska jag äta lunch och sen ska vi packa in oss i bilen och åka. Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0