Le baguette

Nu är det inte långt kvar tills vi möter våren i Paris. Det ska bli härligt.

För övrigt så var jag till doktorn igår med mitt knä. Diagnosen lyder: irriterad/inflamerad sena. Botemedel: kortisonspruta. Nu är jag rent spontant ingen vän av att spruta in saker i knäna så jag pratade med hus-osteopaten och vi kom överens om att han ska gå in och reta upp inflamationen som ligger och pyr så att inflamationsförloppet kan börja om på nytt och därmed förhoppningsvis få chans att läka ut ordentligt. Så, på måndag ska vi jäklas lite med inflamationen helt enkelt.

Jag sprang igår. Om man nu kan kalla det att springa. 7 x 1 min med 1 min gång mellan. Vid "intervall" nr 6 började det göra ont i knäet. Och så kan vi ju inte ha det så nu kör vi på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0