Ännu ett steg

Det var inte lätt att hitta dit vi skulle kan jag tala om. Man får tacka för internet och mobiltelefoner helt enkelt!

Nu har jag i alla fall tagit ännu ett steg mot en skadefri löparkarriär. Jag var till Anatomic i Solna och kollade löparskorna och inläggen på inrådan av min sjukgymnast. De tyckte inte att det var något att bekymra sig över utan det är bara att köra så vi får väl se vad sjukgymnasten säger om det.

För övrigt känns det lite tungt igen. Livet är inte direkt en dans på rosor om man säger så, det tar emot i uppförsbackarna. Men det är väl bara att bita ihop och kämpa på antar jag. Och försöka lita på att livet kommer föra en dit det är meningen att man ska vara. Det är svårt att låta bli att oroa sig bara..

Ikväll ska jag dock släppa alla tankar på allt annat, jag är nämligen inbokad på 30 min power följt av 30 min core igen. Det är bara att köra på nu så bygger vi muskler och arbetar bort en massa negativa tankar.

Ja, så får det bli. Ha en fortsatt bra måndag vänner!

Kommentarer
Postat av: Cath

Med risk för att låta hur klyschig som helst: Motgångarna gör åtminstone att vi uppskattar medgångarna desto mer. Fast mitt i uppförsbacken kan det ibland vara svårt att se krönet...

2011-01-11 @ 16:36:27
URL: http://maradrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0