Vad är det som händer?

Idag tittade jag inte på klockan förrän 23 minuter av passet hade passerat. Rekord. Och det var faktiskt nästan roligt, jag vet inte riktigt vad det är som händer. Är det så att jag börjar gilla spinning?

Tja, värre saker kan ju inträffa.

Jag börjar få in en bra balans nu, jag lägger på motstånd som gör att jag orkar hela passet (inte mycket alls med andra ord) men ändå tillräckligt för att jag ska få jobba och trycka på lite. Idag var bästa passet hittills måste jag säga.

Nu, tvätta och packa och sen ska jag sova och ladda för i morgon.

Och nej, jag åker inte bort så ofta vilket gör att en resa till Halmstad blir en stor grej för mig. :)


Höstprommenad med mamma, älsklingen och Ebba. Det skulle inte vara fel med lite barmark nu.

Kommentarer
Postat av: Mia

Spinning ÄR ju kul. Nu blev jag ju sugen...

2011-03-01 @ 19:56:37
URL: http://www.menmia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0