Step it up

Åh, vad det var roligt! I love step! Hon är himla bra, Eva, som håller i passen. Nu börjar ju själva rutinen sitta ganska bra så då kan man ta ut sig ordentligt. Idag bestämde jag mig för att höja brädan till den normala nivån och det gick fakiskt bra.

Men oh my god så jobbigt det var! Och Eva sa när vi skulle vara klara (efter finalen som bestod av 2 låtar och 6 varv) att vi låg så bra till i tid att vi skulle hinna ett varv till. Okej då, tänkte jag. Ett varv till ska jag väl klara. Och när det varvet var slut var det bara ett varv till kvar. Okej då, tänkte jag, men sen får det räcka. Och jag slet som bara den. Och sen var det tydligen bara ett varv kvar och då tänkte jag att okej, men då får det faktiskt vara sista varvet också. Vilket det faktiskt var och det var ju tur för annars hade jag nog inte kunnat ta mig hem.. Men det var så kul!!

Så nu är jag inbokad på nästa vecka också. Det är som ett beroende.

Vad gäller maten så har det gått riktigt bra idag. Har faktiskt inte varit speciellt hungrig eller sugen och det känns skönt. Till kvällsmat blev det linssoppa. Den är säkert god om man kryddar den lite bättre.

Linssoppa in the making:







Det färdiga resultatet:




Nu ska jag ta och umgås lite med älsklingen, det känns som att vi inte träffats på flera dagar. Hoppas ni får en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Snacka om att jag verkligen blir Stepsugen nu!



Linssoppor är supergoda tycker jag :) har inte förrän nyligen hajat hur mycket och gott man faktiskt kan variera dem med!

2010-01-09 @ 00:43:01
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0