Ett svårt beslut

Så länge jag har bott i Uppsala så har jag också tränat på Nautilus och jag har ingenting ont att säga om kedjan förutom att de har lite dåligt utbud på pass och pass är ju det jag tycker allra bäst om att träna. Därför har jag beslutat mig för att gå över till Friskis&Svettis och se hur de har det. De har tre anläggningar i stan och pass till förbannelse så är jag medlem där finns det inga ursäkter alls för att inte träna.

Jag har vaga planer om att ge mig ut i höstmörkret ikväll, men jag lovar ingenting. Jag tänker göra vad jag känner för och inte pressa mig själv. Som så många andra bloggare ofta påpekar så ska träning vara roligt och lustfyllt och att hitta tillbaka till träningsglädjen efter en tids sjukdom blir varken roligt eller lustfyllt om jag går omkring och är arg för all träning jag missat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0