Lunch på stan

Är precis tillbaka hemma efter en lunch på stan med finaste Ida. Mycket trevligt var det och många viktiga ämnen avhandlades.

Igår sprang jag för första gången på mycket länge. 15 minuter blev det innan jag började känna av knät igen. Då slutade jag. I morgon ska jag på't igen. Ortopeden menade att jag ska vara bra inom en månad så jag springer så länge det inte gör ont och hoppas att han har rätt.

Inläggen är i alla fall mycket sköna och det är ju bra.

Ikväll blir det inget skivstångspass eftersom jag ska till moster och grilla. Hon fyller år i helgen så det ska bli trevligt att fira henne lite.

Nu ska jag städa eftersom jag får gäster i morgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0