Sunday sunday

Det är en del på gång i livet just nu som känns lite tungt.

 

Jag har legat med feber i veckan och sambon ligger hemma med feber fortfarande. Det är så jäkla nedslående att vara sjuk hela tiden för det kommer i vägen för allt annat man vill göra. Jag är i alla fall ”frisk” nu, har ingen feber men hostar fortfarande.

 

Igår var jag till Enköping och lunchade med tjejerna, det var supertrevligt och precis vad jag behövde. På kvällen var jag till mormor och morfar och åt middag med en stor del av resten av familjen och även det var mycket trevligt. Idag har jag varit ute i skogen en timme med mamma och Ebba och nu är jag på jobbet. En hyfsad dag får man väl lov att säga. Den där promenaden var i alla fall välbehövd.

 

En sak som är bra i mörkret är att vi nu har fått tag i en elektriker som sak börja jobba med lägenheten samt en målare som ska hjälpa oss med hallen och köket. Det har inte hänt något än, men det känns som att det har hänt massor och det var väl för väl för annars hade vi väl blivit tokiga bägge två. Så nu ska jag ha tag i kakelkillen och se om han vill göra vårt badrum.

 

Nu ska jag gå och äta lite kvällsmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0