Helgen som gått

Nu är det betalat och klart, i April åker jag till Stockholm! Jag ser verkligen fram emot det, det ska bli sååå roligt!!

I torsdags blev det ett pass på löpbandet på jobbet. Det blev 4 x 6 min med 1 min gång mellan. Totalt stod jag på bandet i 40 min. Det kändes lagom och bra.

I fredags körde jag en repris av torsdagslöpningen men lade till ca 10 min styrka innan löpningen eftersom bandet var upptaget när jag kom ner. Så det blev lite armhävningar, situps och utfall också.

I fredags kväll kom I hit och vi käkade pizza och drack kopiösa mängder rödvin. Åh, så trevligt vi hade. Dock blev det ingen utgång som vi hade tänkt. Eftersom I höll på att somna på köksbordet runt 23 så då skickade vi hem henne i en taxi istället. Det var något vi var ganska nöjda med när vi vaknade igår, både hon och jag. Hela gårdagen spenderades i sängen framför tvn så nu känner jag mig lite smått rastlös faktiskt. Det är tur att jag har ett 90-minuters boxpass inbokat med syrran i kväll. Första boxpasset på Friskis, det ska bli spännande att se hur det går.

Nu ska jag uppdatera mig på alla blogginlägg jag missade igår och sen ska jag hoppa in i duschen. Resten av dagen kommer att ägnas åt julbestyr.

Hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0