Vecka 8

Nu är jag alltså inne på den åttonde veckan med träning och suget efter motion är större än någonsin. Jag brukar inte komma så här långt utan bli sjuk efter några veckor eller köra på så hårt att jag tröttnar. Men nu är jag på g!

 

Helgens pass stod jag över och jag hade inte alls dåligt samvete eftersom jag hade tränat två pass redan den veckan och målet är ju 2-3 pass per vecka. Men idag bar det av till gymmet igen.

 

Det blev, som förra måndagen, 30 min power följt av 30 min abs. På powern la jag på mer vikter och det gick riktigt bra, jag kände att jag orkade massor. Vid nått tillfälle sänkte jag vikterna men till största delen körde jag på med tyngre vikter är vanligt. Peppande som sjutton!

 

Och nu sitter jag här och myser igen med den där härliga känslan i kroppen som kommer av att man har rört på sig ordentligt. Jag ser redan fram emot nästa pass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0