Blä

Försökte pigga upp mig med ett spinningpass igår. Efter 30 minuter gav jag upp och gick därifrån, lungor, ben och pannben ville helt enkelt inte.

Toppade med migrän på eftermiddagen och eftersom läkaren har givit mig stränga förhållningsorder om att inte äta treo försökte jag med alvedon och det gick ju inte alls.

I morse vaknade jag kvart i sex med huvudvärk och ont i halsen (förklarat det dåliga trycket igår) så jag skickade ett sms till min chef och gick ut och la mig på soffan istället och sov till halv elva.

Huvudvärken har lättat men jag känner att den ligger och lurar fortfarande.

Jag har i alla fall inte ätit något annat än jag ska idag, trots att jag var sjukt sugen på sushi till lunch, men annars känns det mesta skit idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0