Sätra Brunn

I helgen var jag med mamma, moster och syrran på spahelg på Sätra Brunn. Vi hade det hur mysigt som helst och det var en toppenhelg.

Det började med att vi kom dit vid halv fyra på lördagen. Då checkade vi in på våra rum och begav oss raka vägen till poolen. Vattnet var varmt och det började skymma utanför fönstren vilket gav hela upplevelsen en riktigt mysig höstkänsla. Vid sju var det dags för middag, och vi åt och drack så det stod härliga till.

På söndagen var vi ganska slitna allesammans men vi kom upp i god tid för frukosten. Efter frukosten fick vi vara med på ett pass Qui Gong och det var superhärligt. Jag blev faktiskt piggare av det! Sen promenerade vi i det vackra vädret, åt lunch och så avslutades helgen med en härlig massage och ansiktsbehandling. Fast jag kunde inte hålla mig så efter behandlingen körde jag ett kortare löppass, backintervaller, eftersom vädret var så underbart.

Jag har också upptäckt att knät inte gnäller lika mycket om jag springer i uppförsbackar som när jag springer på plan mark. Något att fundera över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0