Rastlös

Jag har haft en underbar vecka. I måndags var jag segstartad och trött men efter att jag väl piggnat till så har den känslan stannat hos mig. Jag har fått massor gjort på jobbet och hemma, jag har gosat med katterna och med älsklingen, testat curling med jobbet för första gången någonsin och jag har känt mig lycklig i flera dagar i rad nu.

En sak som jag märker som är annorlunda med mig själv är att jag har mycket lättare att ta mig för att göra saker nu. På förmiddagen var jag ut en sväng med katterna, jag var och handlade och jag städade innan jag åkte till jobbet. Jag kunde liksom inte sitta stilla. Och känslan av rastlöshet som drar genom kroppen just nu är en känsla av allt som jag tänker på att jag vill göra i morgon när jag är ledig från jobbet (jobbar på söndag istället) och jag kan knappt vänta på att det ska bli i morgon så att jag kan få göra de där sakerna, men inte på ett stressat och jobbigt sätt utan snarare för att jag vill göra saker.

Det känns riktigt bra nu och jag tänker njuta av det så länge som möjligt!

I morgon ska jag förresten till en ny sjukgymnast med mitt knä, det ska bli spännande att höra vad jag får för dom därifrån.

Jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0