En annan sak

Jo, i helgen gjorde jag inte många knop alls och jag var så trött. Jag låg på soffan, sov och åt. Igår fick jag tvinga mig själv att gå till jobbet, det tog verkligen emot, men när jag väl var på plats vaknade jag till och fick en hel del gjort.

I morse vaknade jag långsamt och började dagen med gröt och ägg. Jag slängde in en maskin tvätt och sen åkte jag och handlade. När jag kom hem fixade jag lunch och middag, hängde tvätten och sen åkte jag till jobbet. Väl på jobbet har jag gått omkring med en känsla av lycka hela dagen. Jag gillar mitt jobb, jag gillar mina arbetskamrater och livet är härligt i största allmänhet.

Kan det vara så att jag blir trött av att göra ingenting?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0