En fin dag

Igår var en mycket fin dag. Vi vaknade ute hos föräldrarna där vi åt frukost och tog det lugnt länge. En prommenad i solen och lunch blev liksom pricken över det berömda i:et.

Sen drog vi tillbaka till stan, jag stannade och storhandlade på vägen och sen svidade jag om och åkte ner på stan för att köra ett spinningpass (det blev inget med det i fredags nämligen, skallen checkade ut samma sekund som jag lämnade jobbet) och det var väl tyvärr sådär. Jag vaknade inte till förrän under de sista låtarna och passet i sig var ganska tråkigt med alldeles för lite variation. Men men, all träning är bra träning.

Sen åkte jag hem, duschade och plockade lite och så kom syrran och hennes karl över med middag. Sushi, så gott. Och länge sen! Vi glodde på tv hela kvällen och bara tog det lugnt. Jag somnade på soffan vid halv elva och runt elva åkte dom hem.

Ja, en mycket trevlig lördag var det.

Nu ska jag laga lite mat inför kvällen, jag jobbar nämligen i eftermiddag, och sen får vi se vad jag tag mig för innan det är dags att åka till jobbet.

Jag önskar er alla en skön söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0