Vilodag och planering

Idag vilar jag trots att det tar emot. Jag måste hejda mig för när jag kommer igång vill jag mest träna hela tiden, och det går ju faktiskt inte. Och det finns så mycket som är så roligt som jag vill göra att jag blir nästan lite sur över att jag "måste" rehabträna 3 ggr i veckan. Planera är i alla fall roligt, även om det väldigt sällan blir som jag har tänkt mig, och jag ska göra ett seriöst försök att bli bättre på att följa de träningsplaneringar jag gör.

Mån: power + core
Ons: rehab
Tors: cirkel (challenge)
Fre: rehab
Sön: rehab

En ganska ambitiös plan för min del, men jag kan helt enkelt inte hålla mig. Känner jag att det blir för mycket är det torsdagspasset som ryker.

Kommentarer
Postat av: Lina

längtar tills jag blir helt frisk och kan börja träna

2011-01-12 @ 11:55:48
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0