Typiskt

Ikväll blir det färsk lax, quinoa och gaucamole till middag. Så var det i alla fall tänkt. Vi får dock klara oss utan guacamolen eftersom avokadon jag köpte bara var låtsasmogen. Drygt.

Hur som helst, kvällens rehabpass blev:

15 minuter på crosstrainern

3 x 80 rumplyft på stepbräda
3 x 22 höftlyft/sida utan att hålla i mig
1 x 20 tåhävningar, raka-utåt-innåt
3 x 10 utfall/ben
3 x 10 benböj på ett håll
3 x 8 baksidalår på boll
3 x 10 rumplyft på alla fyra

Som sagt, det är inte det lättaste som finns att försöka förklara övningarna i ord, jag ska försöka få tummen ur och ta med mig kameran ner till gymmet någon dag så ni får se vad det är jag snackar om.

Nu. Middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0