Träningsvärk

Ja då, men inte så mycket i ryggen som jag trodde att jag skulle ha utan snarare i vaderna igen. Och rumpan. Och lite i axlarna. Hur som helst känns det mycket bra och jag önskar att jag inte hade vilodag idag, men se det har jag. I morgon ska jag ner till gymmet hemma och riva av mer rehabträning men fram tills dess får jag allt hålla mig i skinnet.

För övrigt äts det fortfarande inte socker och dylikt och det känns riktigt bra, igen. Här om dagen hoppade jag helt över efterrätten när de andra satt och tryckte i sig glass med maränger och chokladsås, det är inte illa pinkat om jag får säga det själv. Och det får jag ju.

Nu ska jag försöka lista ut vad jag ska pyssla med resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0