Mätt

Helgen har sannerligen innehållit mycket mat. I fredags var jag hos moster och åt och i går var vi till päronen och åt. Mycket kött, potatis och sås har det blivit. Och rödvin. Gott gott, men det känns att byxorna sitter åt kan jag tala om. Så idag har vi gjort en matlista för veckan och storhandlat så veckan som kommer kommer vara fylld med god, nyttig mat, massor med vatten och en rejäl dos träning.

Jag är lite upprörd dock, jag hade planerat att gå på ett cirkelpass på fredag, men det verkar som att det är inställt. Så nu vet jag inte hur jag ska få till det eftersom jag inte tänker på gå det passet som jag var på i fredags. Det är tajt att få till all rolig träning.

Nu ska jag titta färdigt på Loosing it with Jillian och sen ska jag svida om och bege mig till gymmet. Rehab står på schemat idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0