Många tankar

Ja, det är många tankar som snurrar runt i skallen nu. Har precis varit till psykologen igen och det känns helt rätt. Nu ska jag ta tag i en del grejer som jag undvikit väldigt länge. Skrämmande och spännande på samma gång.

Igår var jag till osteopat nr 1, hon som sa åt mig att sluta äta vetemjöl och mjölk. Nu står även potatis på listan. Det känns ju sådär. Jag ska testa en månad och se hur det känns och sen får vi se. Hon knäckte mig en hel del och menade att knäontet beror på obalans i bäckenet. Jag ska dit igen om en vecka. På lördag ska jag provspringa lite och se hur det känns. Jag hoppas innerligt att det löser sig snart. Jag vill verkligen springa in våren.

Om ca 1,5 h sitter jag hos frissan och försöker bestämma vad jag ska göra med håret. Vi får se vad det slutar med.

Hur kommer det sig förresten att man vill träna som allra mest när man inte "får"? Knäckandet i går leder till två dagars vila och sedan lugn träning ett tag. Jag ville träna igår och jag vill träna idag och jag vill träna i morgon. Surt. Men om det betyder att jag kan börja springa igen spelar det ingen som helst roll.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0