Vansinnigt svårt

Veckan som gått har inte varit den bästa, huvudvärken har varit utslagen i full blom eller legat och lurat bakom kulisserna mest hela tiden. Jag har svårt för att släppa den allmänna irritationen, trots goda intentioner, och den kombinerat med huvudvärken har gjort mig väldigt trött och allmänt utslagen. Godissuget har varit starkt och konstant och jag har tröstätit mängder med frukt och nötter.

 

Ja, appropå godissuget så har jag nu avverkat 4 veckor utan glass, godis och läsk. Honungen skulle jag också låta bli, men det gick inte fullt ut. Jag har vid något tillfälle ätit honungsknäckisar efter ett träningspass och en annan gång var jag så trött så jag såg i kors och då dopade jag mig själv med en (eller två) tesked honung. Men det får vara så, det tänker jag inte sparka på mig själv för.

 

När jag tänker efter är det faktiskt sjukt bra gjort av mig att låta bli godis och glass med tanke på hur jobbigt det har varit. Ja, det får bli dagens ego-boost, jag är grymt duktig på att låta bli sötsaker!

 

En annan sak som inte varit så bra är att jag har inte fått till ett enda träningspass den här veckan, tröttheten har satt totalstopp för det. Om huvudvärken släpper snart så kanske jag får till ett ikväll, jag hoppas verkligen på det, men det vet man aldrig. Och i morgon ska jag till benknäckaren igen så jag gissar att det blir till att ta det lugnt i helgen också. Inte hela världen kanske, lite vila har ju ingen dött av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0