Underbar känsla

Igår var det fredagsmys för hela slanten. Spinningen följdes av mys med älsklingen, ett glas vin, middag och Solsidan. Sen somnade jag på soffan strax före nio.


Vi har köpt nya vinglas, I love them!

För övrigt så är det verkligen en underbar känsla att ta sig till gymmet kl nio en lördagsmorgon, jag njuter verkligen av att känna mig så duktig. I morse var det någon som var försenad så vi blev inte insläppta förren strax efter nio, jag passade på att sola lite medan vi väntade. Sen blev det ett pass power med Sara igen. Och jag lassade på med vikter så jag kunde knappt tro att det var sant. Bröstpress, marklyft och rodd körde jag med tyngre vikter och även axlarna fick lyfta lite tyngre än de är vana vid. Det är så otroligt roligt att se framstegen och känna hur kroppen utvecklas. Jag skrattade lite för mig själv när jag tänkte på att de vikter jag idag använde under uppvärmningen, de var de tunga vikterna jag körde med för några år sedan.

Sen åkte jag i alla fall hem och fixade en sats Colting-pannkakor, ingen glass den här gången, men massor med sylt. Till efterätt blev det en apelsin och nu ska jag strax in i duschen och göra mig redo för eftermiddagens födelsedagsfirande. Syrran fyller 21 idag och det ska ju så klar firas med pompa och ståt.


Igår efter spinningen. Bilderna är för övrigt tagna med den nya iPhonen och jag måste säga att jag är mycket nöjd.

Kommentarer
Postat av: Lina

har också lite hatkärlek till spinning. Bra träning men ganska så trist

2011-02-14 @ 09:22:11
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0