Tisdag

Ja, då var det bara två arbetsdagar kvar till långledigt och resa till värmen. Eller ja, jag pratade med V och hon menade att det inte var så varmt. Jag ska alltså till Halmstad över helgen. :)

Igår körde jag power och core. Det var ett helt okej pass, inte det bästa jag kört, men helt okej. Jag ökar på vikterna lite mer varje gång men märker att det blir svårare att få kontakt då. Och träningsvärken uteblir. Måste fundera på det där.

Idag skiner solen och jag jobbar 10-19.


På jobbet i söndags. Jag är inte förbannad, bara fokuserad på att få till en hyfsad bild.

Kommentarer
Postat av: Lina

åka till värmen låter inte helt fel dagar som dessa :)

2011-02-22 @ 10:32:27
URL: http://www.linastraningsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0