Ny blogg och styrka

Så där ja, nu har jag ett program för hela kroppen som ska köras 1-2 gånger i veckan. Det känns bra, och det var hur kul som helst att lyfta lite vikter. Killen som visade mig var mycket trevlig, han fick mig att känna mig stark och vid ett tillfälle tyckte han att jag "såg ut som ett proffs". Så säger han säker till alla, men det var ändå mycket trevligt att höra.

Just nu är syrran här, hon och hennes kille är inbjudna på middag ikväll. Det ska bli så mysigt! Det är även hon som är ansvarig för den nya bloggdesignen. Den tackar vi för!

Kommentarer
Postat av: Nattis

Fin din nya blogg! :)

2010-09-04 @ 21:14:16
URL: http://gasbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0