Not my scene

Igår var jag ut med finaste vännen och käkade och gick på nation. Jag körde och hon drack väl kanske två glas vin, så vi såg på saker och ting med klara ögon. Och jag måste säga att barscenen är verkligen inte min grej längre. Det är kul att titta på folk och fundera kring vad alla pysslar med, men det blir ju tröttsamt ganska fort. Vid halv elva hade DJ:n fortfarande inte börjat spela och då gav jag upp och åkte hem. Jag frös, var trött och hade ont i fötterna.

Hur som, det var ju en trevlig kväll, missförstå mig inte, och det var hur kul som helst att träffa vännen igen. Men jag får nog lov att konstatera att jag är mer för att träffas över ett glas vin eller en middag snarare än att gå ut och hänga på klubbar.

Ikväll ska vi ut till päronen och springa. Det ska bli mycket nice. Hoppas att knäna håller sig på gott humör bara.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0