Mat mat mat

Vi har det mycket trevligt och maten är fantastisk. Igår och idag har jag ätit mjukt bröd för första gången på ca nio månader. Det var laktos- och glutenfritt bröd så vi får väl se vad som händer. Det var gott, men jag känner mig rätt uppblåst. Fast det kan ju bero på allt annat vi ätit också. Hur som helst, nu till frukosten blev det väldigt tydligt att bröd inte mättar speciellt bra. Det är mest luft känns det som. Och det kan jag ju vara utan.

Det börjar bli dags att ta ett krafttag med kost och vikt igen. Jag har inte gått upp något direkt, men jag behöver se över vad jag äter för det blir väldigt mycket socker nu för tiden. Och så vill jag ju gå ner några kilon till också. Jag får ta tag i det när jag kommer hem helt enkelt.

Nu ska jag surfa lite och sen börjar resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0