Hässelby, here I come

Japp, dagens test gick riktigt bra. 6 km utan så mycket som en förnimmelse till smärta. Lite trött i knät då och då, men det gjorde inte ont. Så nu tänker jag anmäla mig till Hässelby och köra hårt!

Dagens pass:
6.01 km
41:03 min
6:50 min/km
441 kcal
genomsnittspuls 160 bpm

Jag kände mig lite sliten idag faktiskt. Pulsen var högre än i måndags till ungefär samma ansträngning, men så har jag sovit lite sådär i natt och suttit och lyssnat i två dagar. Jag har säkert lagt på mig ca 3 kg under de här dagarna på konferens och det påverkar ju också.

Nu ska jag duscha och sen ska jag fixa middag till familjen. Och anmäla mig så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0