Dag 10

Japp, så har man gått 10 dagar utan godis, kakor, läsk och glass så som vi kommit överens om. Det känns riktigt bra och det är inte speciellt svårt att låta bli. Det är inte svårt när man har bestämt sig på riktigt. Gått ner i vikt har jag gjort också. Minst ett kilo och det är jag så glad för, nu ska semestervikten bort!

I övrigt är det ganska tungt av olika skäl. Det är mycket på jobbet och det är mycket hemma och jag lyckas inte riktigt få till det med träningen vilket känns vansinnigt tråkigt och jobbigt. Jag behöver röra på mig men hinner och orkar inte (de äldsta ursäkterna som finns, jag vet, men så är det just nu). Det är ju bra att jag inte äter socker i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0