Två veckor

Så har två veckor utan godis och glass passerat (kakor och bullar åt jag inte innan heller). Jag måste säga att det känns riktigt bra, suget är i princip helt borta nu. I lördags svävade tankarna iväg och jag drömde om lösgodis till filmen i ca 5 minuter och sen glömde jag bort det lika fort igen. Jag drack lite mer vin istället. Skämt å sido så går det förvånansvärt bra och jag trivs med att inte äta godis just nu. Vi får se hur länge det håller i sig.

 

On another note så har jag fortfarande problem med knäet och jag är riktigt less på det nu. Jag kommer inte längre än 4 km innan det börjar gnällas och ha sig. Jag surfade runt lite och hittade på att Markus Stålbom ska ha teknikträning med Västerås Löparklubb vid fyra tillfällen i höst och jag har ordnat så att jag ska få vara med på dem (mot betalning givetvis). Jag hoppas att jag kan få mer hjälp med löpsteget och verkligen få bukt med problemet en gång för alla. Första tillfället är i morgon och det är så spännande!

 

Nu ska jag klämma lite knäckebröd, har precis rivit av ett styrkepass på gymmet. Kändes så där. Jag tror jag måste lätta lite på vikterna för att få bättre kontakt med musklerna..

 

Tjing.


Kommentarer
Postat av: Marieh

Hoppas det fixar sig med ditt knä. Himla tråkigt när det ska krångla!

2010-10-05 @ 00:13:22
URL: http://Mariehsworkout.blogspot.com
Postat av: Catharina

Åh, jag körde en sockerfri månad tidigare i år, visst är det skönt! Hur strikt kör du?

2010-10-05 @ 21:39:39
URL: http://maradrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0