Obalans

Jag är inte i balans kan jag tala om. När jag var på step i måndags var det en ny rutin som jag körde för första gången men varje gång jag tappade bort mig blev jag så förbannad. Vid två tillfällen stod jag bara rakt upp och ner och svor för jag var så arg.

På yogan igår blev jag inte ens tillräckligt varm för att ta av mig min långärmade tröja och då bestämde jag mig för att göra slag i saken och byta gym. I'm going back to Nautilus.

Idag på jobbet var jag tvungen att avlägsna mig från en situation ganska bryskt och när en bekymrad arbetskamrat kom och frågade hur det var bröt jag ihop och började gråta. Senare på eftermiddagen var jag tvungen att stänga in mig på toaletten och gråta en skvätt till.

Det är ganska mycket just nu med det mesta. Jag försöker att andas mig igenom det men det funkar inte så bra för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Lina

jag är också less på mitt gym. passen håller inte så bra kvalitet tycker jag:(

2010-10-22 @ 11:08:25
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0