Helgen som gått

I fredags skulle vi fredagsmysa efter träningen. Middag, ett glas vin och tennis på tvn ledde till att jag somnade på soffan kvart i nio. Mysigt värre.

I lördags var vi till Gävle på show. Och vilken show sen! Den måste jag faktiskt rekomendera. Vi var på "samma" show när den gick på Fyris Hov för något år sedan och blev grymt besvikna. Den här gången blev vi glatt överraskade. Jösses vilket drag det var! Jag måste lyssna mer på bra musik, det är ju verkligen helt underbart!

I söndags flyttstädade vi lite. På kvällen myste vi med vin, tacos och film för att ta igen det uteblivna fredagsmyset och jag måste erkänna att det gick riktigt bra att göra på det sättet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0