Saknat träningen

Hur mycket jag saknar träningen inser jag aldrig förrns jag sätter igång igen efter ett uppehåll. Det här uppehållet varade bara i två veckor, men ändock.

Igår var jag på pass på Friskis med mamma och moster. Jag är fortfarande otroligt nöjd med mitt beslut att återvända till Actic, det kommer vara så värt pengarna. Igår valde jag ändå ett styrkemedel-pass eftersom det är trevligt med sällskap och så är det ganska lagom ansträngning efter ett kortare uppehåll.

Idag är jag precis hemkommen från ett yogapass på Actic. Milsvidd skillnad mot det jag var på på Friskis för några veckor sedan. Det var ett underbart sätt att starta dagen och helgen och jag känner mig skön och fräsch i kroppen igen.

När jag satt där i trappen och väntade på att passet skulle börja kände jag mig lugn och harmonisk inombords. Jag älskar verkligen känslan av att vara på gymmet. Det är bara jag och kroppen och jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0