Löpning

Ett snabbt inlägg från jobbet bara, vi har inte fått internet i nya lägenheten än..

Det är fullt upp nu. Ny bostad och allt som det innebär, nya arbetsuppgifter på jobbet och träning. Men jag klagar inte. Det är helt helt underbart att ha flyttat och fastän det är mycket kvar som ska göras så bara älskar jag vår nya lägenhet. Idag kommer elektrikern så förhoppningsvis får vi spis, ugn och diskmaskin inkopplade idag. Jag ska åka till IKEA efter jobbet och köpa lite inredning till garderoberna så att vi kan få undan alla våra kläder.

Igår blev det en löptur på 5 km. Apjobbigt var det (men lika underbart som alltid) men det är smällar man får ta när man har varit förkyld och inaktiv i 2 veckors tid. Men nu är jag anmäld till Vårruset, det ska jag springa själv, samt Blodomloppet och till det fick jag med mig hela familjen. Det ska bli så roligt!

Jag fick en mycket trevlig överraskning när jag ställde mig på vågen i morse, trots slarv med maten så har jag inte gått upp i vikt utan jag har gått ner i vikt. Det känns helt otroligt och hur bra som helst. Det är inte långt kvar till målvikten nu..

Det var en liten uppdatering. Nu ska jag fortsätta jobba.

Tjing.


Kommentarer
Postat av: Jenna

Härligt att du fick med dig familjen till ett av loppen :) som det ser ut springer jag oxå Vårruset själv om jag inte lyckas fånga ngn i sista minuten :)



Kan tänka mig att det känns underbart att ha flyttat. Älskar känslan av kreativitet och möjligheter som flödar i en när man håller på och landar och gör sig hemmastadd i ett nytt hem!

2010-05-05 @ 18:29:11
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0