Långpass

Idag blev det ett riktigt långpass, 9.5 km på 1:01:07. Det som stod på schemat var 3x17 minuter med 5 minuters gång mellan och så blev det. I början kändes det inte alls bra, men det släppte efter en stund. I slutet på första intervallen kändes det riktigt bra.

Och det var premiär för 3/4-byxorna och tisha, hur skönt som helst. Det var varmt men molnigt så det var inte för varmt, vädret var perfekt.

När jag startade den andra intervallen kände jag att jag var mycket trött i höftböjarna efter träningspassen i fredags. Men det gjorde inte ont så jag fortsatte och såg till att strecha ordentligt när jag kom hem.

Vad har du tränat idag?

Kommentarer
Postat av: Liza

Sittmuskeln ;)

Hoppas jag får komma mig ut imorgon!

2010-05-17 @ 20:29:23
URL: http://lizalopare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0