Baby, I'm back

Så där ja.

Det har inte tränats mycket på mig gata i stan, det kan jag ju upplysa om. Jag tror att BBC, trots att det var så otroligt roligt, blev för mycket för mig eftersom jag var förkyld. Jag tog nog ut mig för mycket helt enkelt för träningssuget har varit som bortblåst sen dess.

Tills igår. Igår kom suget tillbaka och idag gav jag efter och tillfredställde begäret. Det blev en löptur på ca 4,5 km. Satan vilken motvind det var på sina ställen, den var verkligen inte att leka med! Hur som helst så var det väldigt tungt. Inte direkt oväntat eftersom det var ett tag sen jag sprang. Men det var riktigt skönt och nu längtar jag till nästa pass igen.

Och inte kände jag av knäna alls! Massage och streching is the shit.



Så här glad var jag när jag kom hem efter min löprunda.



Kalla mig galen, men jag älskar verkligen den gula färgen på tröjan vi fick. Det är alldeles lagom uppkäftig om du frågar mig.

Jag gillar verkligen att vara nykter på Valborg. Är man nykter på Valborg så är man i princip ensam i stan om att inte vara bakfull den 1a maj och av någon anledning gillar jag det skarpt.

Nu ska jag fortsätta packa. I morgon flyttar vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0