6,7 km

Jag var på grillfest med jobbet i fredags och jag mådde som jag förtjänade igår. Fy sjutton. Men det var kul i fredags i alla fall!

 

Nu har det slarvats så mycket med maten på sista tiden att jag har bestämt mig för att det får vara slut med det. Och det känns skönt, kroppen känns redan mycket gladare.

 

Idag blev det ett löppass i alla fall, och för första gången sen jag blev sjuk i början på april kändes det riktigt bra att träna. Jag hade en vag aning om att springa lite längre än vanligt och när jag väl kom ut så bestämde jag mig för att jag skulle springa i 40 minuter. Och det gjorde jag och det var alldeles lagom jobbigt. Jag orkade till och med öka farten de sista minuterna.

 

Slutsiffran blev 6,7 km på 40:09. Och jag är så nöjd och ser med förväntan fram emot nästa träningspass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0